سخن هیئت مدیره گروه صنعتی شاهرخی

احمد شاهرخی / بنیانگذار صنعت دریچه های تنظیم هوا در ایران

با سلام و عرض ادب خدمت تمام دوستان و عزیزانی که در طول 50 سال حضور اینجانب در این صنعت همیشه پشتیبان و مشوق بنده بوده اند. حال که در اواسط دهه هفتم عمر خویش به لطف الهی و حمایت‌های دوستان و پشتکار فرزندانم موفق به ادامه راه و تلاش در جهت پیشرفت و اعتلای تولید و افزایش رضایتمندی مشتری شده‌ایم خدا را شاکرم و از درگاه توان ادامه راه را خواستارم.

احمد شاهرخی

اینجانب با تلاش بسیار موفق شدم در برهه ای از تاریخ کشور که کوچکترین ملزومات مورد نیاز از کشورهای خارجی وارد می‌شد، کشور را در زمینه این محصولات به استقلال برسانم که هر چند کوچک خود به تنهایی افتخاریست برای تمامی عمر خویش.

یکی دیگر از افتخارات اینجانب سعی در آموزش افراد در جهت گسترش این صنعت بوده که برخلاف روال همیشگی با عدم خست در ارائه اطلاعات به دیگران بود که این خود باعث شد که عده ای از اقوام، همشهریان و دوستان موفق به تأسیس کارگاه‌های متعدد در این زمینه شوند که باعث سرافرازی اینجانب می‌باشد و روابط این کارخانه با این همکاران همیشه به صورت دوستانه برقرار بوده؛ اما عده ای نابخرد و قدرنشناس سعی در استفاده از شهرت و محبوبیت این کارخانه نمودند و علاوه بر تمامی حمایت‌های آغازین اینجانب از آنها در جهت استقلال فنی و تأسیس کارگاه، به جعل عنوان و شبیه‌سازی نام کارگاه خود با این کارخانه پرداخته و با استفاده از تشابه اسمی و در مواردی حتی در کمال وقاحت خود را وابسته به این کارخانه معرفی نموده اند.

اینجانب احمد شاهرخی ضمن ابراز انزجار از این اشخاص و تقاضای اصلاح و هدایت آنها از درگاه خداوند، توجه مهندسان عزیز و دست اندرکاران این صنعت را به این نکته جلب می نمایم که کارخانه صنعتی شاهرخی دارای هیچ نمایندگی و شعبه ای نمی باشد و تشابه اسمی دلیلی بر تشابه کیفیتی نمی باشد. لذا در صورتیکه در دام این افراد سودجو گرفتار شده و در نتیجه عدم کیفیت متحمل ضرر و زیان شده اید، مسئولیتی متوجه این کارخانه نمی باشد.

با توجه به عرایض ذکر شده خواهشمند است در هنگام تماس با این کارخانه و یا مشاهده نمونه های ارسالی حتماً به آرم این کارخانه، شماره ثبت و همچنین شماره تلفن این کارخانه 77703388 توجه فرمایید.

روزگار خوش / احمد شاهرخی

شاهین شاهرخی / مدیر عامل

شاهین شاهرخی مدیریت


صنعت در کشور ما همیشه برداشتی کم و بیش ناقص از دستاوردهای کشورهای پیشرفته صنعتی بوده که بدون توجه به نکات و ظرایف فنی به صورت نامتوازن رشد کرده است.

این معضل همیشه گریبانگیر صنعت کشور بوده و احساس کاستی در این امر وجود داشته است. تحولات صنعتی که در سده جاری در ایران آغاز گشت به علت نبود همین پشتوانه علمی در رقابت با بازارهای جهانی همیشه از پیش بازنده بود.

خوشبختانه با توجه به تحولات اقتصادی و یکپارچه شدن بازار جهانی میل به توسعه زیر بنایی صنعت در کشور افزایش یافته و در تمام صنایع نیاز به انجام کار دقیق و مهندسی احساس می شود. کارخانه صنعتی شاهرخی با گذشت نیم قرن از تولد خویش می توان گفت در تمام فراز و نشیب‌های صنعت ایران حضور مستمر داشته و در صنعت تأسیسات مشکلات و کاستی‌ها را احساس کرده است.

انتقادات و راهنمایی‌های شما عزیزان را موهبتی در راه پیشرفت خود می دانیم.

شاهین شاهرخی

پرویز شاهرخی / رئیس هیئت مدیره

 

با سلام: از آنجائی که در چرخه تولید نقطه پرگار مشتری می‌باشد و با توجه به اینکه یک شعاع این موضوع کیفیت محصول می‌باشد سعی و غایت پرسنل فنی این کارخانه در دو بخش خلاصه شده است.

اول سعی در بهبود کیفیت اجناس تولیدی که این خود یک تلاش نسبی است که با در نظر گرفتن پیشرفت قابل توجه پیشین راه درازی در پیش است.

دوم سعی در افزایش تنوع تولیدات که این قسمت در چهارچوب بخش تحقیق و توسعه کارخانه با تفحص در کاتالوگ‌های جدید و جستجو در سایت‌های تولیدکنندگان معتبر بین المللی سعی در تولید محصولات جدید با کارایی های جدید دارد.

اما با تمام اوصاف خود می دانیم که بهترین و بزرگترین راهنما شما مصرف کنندگان محترم میباشد پس از شما سرمایه های اصلی این کارخانه تقاضای راهنمایی و کمک در جهت بهبود کیفیت و عرضه محصولات جدید و عفو و پوزش در صورت وجود کاستی‌ها را خواستاریم.

پرویز شاهرخی

پرويز شاهرخی
احمد شاهرخی

احمد شاهرخی

بنیانگذار گروه صنعتی شاهرخی
شاهین شاهرخی مدیریت

شاهین شاهرخی

مدیرعامل گروه صنعتی شاهرخی
پرويز شاهرخی

پرويز شاهرخی

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی شاهرخی
به بالای صفحه بردن